Two months Cape Town! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Myrthe Erp - WaarBenJij.nu Two months Cape Town! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Myrthe Erp - WaarBenJij.nu

Two months Cape Town!

Door: Myrthe van Erp

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

03 April 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Lieve allemaal,

Wéér een maand voorbij. De tijd vliegt echt. Ik zit er inmiddels al twee maanden, nog maar 4 te gaan..
Gelukkig ben ik nog steeds aan het genieten met volle teugen!

Morgen heb ik mijn laatste dagje op de reservations afdeling gewerkt alweer. Ik heb hier nu 5 weken gewerkt en een super leuke en leerzame tijd gehad. Mijn collega's zijn echt heel leuk en heb veel van ze mogen leren. Komende week heb ik lekker tien daagjes vrij en daarna ga ik naar revenue, marketing, night audit en receptie. Vandaag heb ik mijn evaluatie gehad en die was super positief. Ze zei: you're actually the one of the best or the best trainee we've ever had! Dus mijn dag was weer helemaal goed.

Gister was dan eindelijk het pakket van mama & papa aangekomen!! Het heeft drie weken mogen duren maar dan heb je ook wat: heeeel veel zoute dropjes, biggetjes en stroopwafels. Genoeg voor een heel weeshuis dacht ik zo.

En morgen is het dan eindelijk zo ver: na 2.5 week safari's komen mama en papa dan eindelijk aan in Kaapstad!!! We gaan morgen avond lekker uiteten met zijn 3tjes en heel veel bijkletsen. We gaan heerlijk genieten komende tien daagjes!

Afgelopen weekend was erg druk maar heel leuk! Vrijdag was Elisa jarig en hebben we een grote braai en feest in de tuin gehouden. Daarna nog lekker op stap geweest en om 5 uur was het tijd om naar bedje te gaan.

Zaterdag dachten we dat het een goed idee was de tafelberg op te gaan klimmen met een kater, terwijl er ook een kabelbaan is.. Vol goeie moed kozen we een route en zo gingen we de berg op. De eerste 5 minuten waren al erg zwaar en we snapten niet zo goed waarom het niet goed lukte. De route bleek de kortste en dus de steilste te zijn, die de pro's nemen. Na 3 uur zweten, klagen, foto's, filmpjes, bergontwijkendgedrag en pauzes waren we eindelijk boven! Helaas was het bewolkt en stonden we midden tussen de wolken. Hoe dan ook mocht dat onze pret niet drukken en hebben we toch nog wat mooie uitzichtfoto's kunnen maken. Naar beneden hadden we toch maar de kabelbaan genomen en 's avonds lekker uiteten geweest.

Zondag zijn we naar mzoli's gegaan, een hele grote braai in een township. Hier hadden we afgesproken met een collega van mij die daar woont. Het was een heerlijke dag in de zon met biertjes en hebben lekker gedanst op van die afrikaanse billenshake muziek. Helaas was het zo druk dat we 6 uur op ons eten gewacht hebben, en het toen mee naar huis genomen hebben en thuis gebraaid hebben.

Dit was mijn update uit het zonnige zuiden weer even. Nu ga ik tien daagjes lekker met mam en pappie genieten!

Liefs
xxx

  • 03 April 2014 - 23:59

    Bernadette :

    Lieve Myrthe, fijn dat je het zo naar je zin hebt. En zo'n super positieve beoordeling, daar mag je trots op zijn! Veel plezier met pap en mam, doe ze de groeten van mij.
    Liefs, Bernadette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Stage Kaapstad

Recente Reisverslagen:

27 Juli 2014

Gaan we dan!

10 Juni 2014

5 weeks to go..

08 Mei 2014

Still enjoying

14 April 2014

Halfway!

03 April 2014

Two months Cape Town!
Myrthe

Actief sinds 26 Jan. 2014
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 4666

Voorgaande reizen:

05 Februari 2014 - 30 Juli 2014

Stage Kaapstad

Landen bezocht: