5 weeks to go.. - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Myrthe Erp - WaarBenJij.nu 5 weeks to go.. - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Myrthe Erp - WaarBenJij.nu

5 weeks to go..

Door: Myrthe van Erp

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

10 Juni 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Lieve vrienden en familie,

Alweer een tijd geleden dat ik wat heb geschreven, sorry! Afgelopen maand was een super leuke maar ook een heftige tijd..

Om te beginnen met stage. Ik ben op de marketing-afdeling begonnen en zou hier 2 weken meekijken. Het leek me super interessant en had zin om te beginnen. Maaaaar helaas.. Ik verveelde me dood: er was helemaal niks voor me te doen. Tijdens de tweede week op de marketing afdeling is de broer van mijn lieve collega doodgestoken.. Het blijft bizar dat zulke dingen hier daadwerkelijk dagelijks gebeuren. Ik had hem nog ontmoet tijdens mijn bezoekje bij haar thuis. Op werk werd ik meteen gevraagd haar taken op me te nemen wat ik best lastig vond. Dit omdat ze mijn maatje op werk is en ik haar absoluut niet voor de voeten wilde lopen. Gelukkig vond ze het alleen maar hartstikke fijn dat het werd overgenomen. Ze werkt als guest relations manager. Dat houdt in alle cadeautjes voor terugkerende gasten bedenken en contact met gasten onderhouden. Het was een dubbel gevoel maar wel een mooie uitdaging om guest relations manager te zijn.

De week daarna ben ik begonnen met mijn night audit shifts. Dit zijn diensten van 23.00 - 07.00 's ochtends, slopend dus! Natuurlijk kon ik absoluut niet slapen overdag en op werk wilde ik niets liever dan dat. Elke nacht waren we rond 2 uur al klaar met al het werk. Als bezigheid hebben mijn collega en ik Prison Break gedownload dus uiteindelijk heb ik me prima vermaakt deze week en vond ik het zelfs jammer dat ik weer andere diensten ging werken!

Deze zondag ben ik begonnen op de Front Office (receptie voor niet hotello's). Het is rustig in het hotel ivm de wintermaanden maar hoe dan ook is er een hoop te doen en te leren voor mij! Vandaag heb ik te horen gekregen dat ik mag werken als Front Office Duty Manager dus daar ben ik super blij mee! Ik sta hier nog 4.5 week en dan zit mijn stage er alweer op.. 11 juli is mijn laatste stagedag en 30 juli vlieg ik naar huis. Minou en ik hebben onze reis inmiddels gepland en gaan na stage nog lekker 2 weken roadtrippen, zin annnnn!

Buiten stage heb ik ook nog het een en ander gedaan: veeel uiteten geweest, feestjes gevierd, in Franschoek geweest, mijn eerste Springboks-rugby wedstrijd gezien, flink gefeest bij Goldfish en heb ik een nieuwe fitness motivatie gevonden: het wk-hockey wordt bij de fitness uitgezonden, dus tijdens de wedstrijden zit ik diehard 1.5 uur op de fiets en crosstrainer!

Het was een drukke, leuke en heftige maand maar alles gaat nog steeds goed en de laatste loodjes komen er helaas al weer aan.
Ik besef me steeds vaker dat het leven in Nederland weer zo anders gaat worden, en daar kijk ik behoorlijk tegenop om terug te gaan! Wel heb ik super veel zin om jullie allemaal weer te zien :) Beetje dubbel gevoel dus.

Ik hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat, bij jullie is het in ieder geval warmer dan hier! Al is deze winter ook niet heel vreselijk haha.

Kusjes Myrth!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Stage Kaapstad

Recente Reisverslagen:

27 Juli 2014

Gaan we dan!

10 Juni 2014

5 weeks to go..

08 Mei 2014

Still enjoying

14 April 2014

Halfway!

03 April 2014

Two months Cape Town!
Myrthe

Actief sinds 26 Jan. 2014
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 4671

Voorgaande reizen:

05 Februari 2014 - 30 Juli 2014

Stage Kaapstad

Landen bezocht: