Halfway! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Myrthe Erp - WaarBenJij.nu Halfway! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Myrthe Erp - WaarBenJij.nu

Halfway!

Door: Myrthe van Erp

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

14 April 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Lieve allemaal,

Vandaag zijn papa & mama vertrokken uit Kaapstad. We hebben tien súper leuke dagen gehad en heel veel gezien en gedaan: waterfront, tafelberg, robbeneiland, safari, cheetah rehabilitation centre, kaap de goede hoop, stadscentrum, uiteten, strand etc etc.. Heerlijke dagen gehad en ik heb volop genoten van mijn vrije dagen. Papa en mama sliepen bij mij om de hoek dus ideaal om elke ochtend een gratis ontbijtje te scoren bij ze! Kortom: super leuke dagen gehad samen en vooral genoten van het samenzijn.

Om 6 uur vanmorgen stond mijn wekker helaas om weer te gaan werken. Ik had er wel veel zin in want na 6 weken reservations ging ik eindelijk aan een nieuwe afdeling beginnen! Ik werk nu op de revenue afdeling met de revenue manager. Wat inhoud dat we verantwoordelijk voor alle omzetten zijn. Ze is een hele aardige vrouw die me alles heel goed kan uitleggen, ondanks dat het een lastige afdeling is. Ik vind het super leuk dat ik hier 2 weken mag meelopen, zo'n kans krijg je niet gauw! Morgen gaan we een voorspelling maken van de komende maanden van de omzetten en bezettingsgraden. Heel interessant en ben heel blij dat ik met haar dit mag doen!

Verder wordt mijn hotelketen (Protea Hotels) door Marriott overgenomen. Ik mocht een presentatie bijwonen waarin alles werd besproken, wat heel interessant was.
Stage is nog steeds een hoop te leren en vooral gezellig!

Alles gaat nog steeds goed hier en vermaak me prima met 35 graden! Wel heel raar dat ik al op de helft ben, wil nog lang niet naar huis toe.

Liefs en groetjes uit Cape Town

• 14 April 2014 - 19:01

Minette:

Wat hebben jllie een mooie tijd samen gehad. Herinneringen voor het leven. Heerlijk die temperatuur! Myrthe geniet en succes op je nieuwe afdeling. Groetjes

• 17 April 2014 - 00:05

Bernadette: