Bijnaaaa! - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Myrthe Erp - WaarBenJij.nu Bijnaaaa! - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Myrthe Erp - WaarBenJij.nu

Bijnaaaa!

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

03 Februari 2014 | Nederland, Maastricht

Hee lieve mensen,

Het besef is er nog steeds niet echt, maar overmorgen gaat het gebeuren; voor een half jaartje naar Kaapstad. Ik was niet echt van plan een blog bij te gaan houden, maar ik geef het toch maar een kans zodat jullie mijn reisavonturen kunnen lezen en me een beetje kunnen volgen. Echter, ik beloof niet dat ik het ga volhouden om te blijven schrijven haha.

Ondertussen heb ik al van iedereen zo'n beetje afscheid genomen en ben ik druk bezig met mijn koffer in te pakken. Wat een drama is dat zeg, kleding inpakken voor een half jaar (23 kilo!!!?), dat kan je een vrouw echt niet aandoen!

Maar goed, eindelijk is het dan bijna zo ver, woensdag vlieg ik naar Kaapstad met Anouk en Sanne! We worden meteen 'warm onthaalt' met 32 graden en zon :) Kan nu al niet wachten om mijn eerste beach-selfie op Facebook te posten en alle jaloersmakende blikken te ontvangen!
We komen 's avonds aan en zullen daar opgehaald worden door Cape Town Rocks, de organisatie waarbij we ons studentenhuis gehuurd hebben. We gaan gezellig samenwonen in Green Point met 6 meiden van school en 8 anderen die we nog niet kennen. Hopelijk leuke huisgenoten!
De eerste dagen zullen we Kaapstad gaan verkennen en lekker van de zon gaan genieten. Stage begint maandag 10 februari en ik mag me fijn om 8 uur al melden bij mijn hotel (Protea Hotel - Victoria Junction, kunnen de geïnteresseerden googlen ;) ), wat gelukkig om de hoek van mijn huis is.

Morgenavond gaan we nog lekker uiteten met het gezin en Gijs. Woensdagochtend vroeg opstaan en dan vliegen we om 10 uur. Ik heb er hartstikke veel zin in en ben erg benieuwd hoe het daar gaat zijn! Zenuwachtig ben ik nog niet echt, maar dat zal morgenavond of woensdagochtend nog wel komen.
Voor degene die het leuk vinden om te skypen, mijn skypenaam is myrthevanerp!

Ik zal jullie gaan missen!!
Liefs